Nuffnang Ads

Want to know my experience wearing PB..??

Salam & hi everyone! :)

Let's share your experience wearing Premium Beautiful with me ;)

Or else, yang belom pernah ada experience but intend to do so, don't shy2 to ask me ;)

I can share mineeeee ;) bessssssssssssttt ok! ;)

Kamariah

+6019-745 2759

yarmett@hotmail.com

Wednesday 1 June 2011

invitation card!

Too many choices of wedding card to be chosen rite...nak murah? nak mahal? nak yg biasa2? or yg tebal mcm kad board pun ada...pokoknya pilih saja! hahaha...

Last monday, just received one card from my school friend, dills..oh my! bila dpt je kad die, wow!! cantekkkkkkk!!!!!!!!!! ;) heheh...

Jom tgk kad dills ;)

cover

front side

inside :)

cantekkk kan?? mmg gilerr sape kata tak cantekk! ;)



No comments:

Post a Comment